w passacie jest 130 KM odpowiednik ASZ, tylko inaczej jest umiejscowiony w komorze silnika
Chiptuning, czy można jeszcze troszkę...?
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
To nie jest mocno na temat, ale powtórze: czy ktoś porównywał zaczipsowanego ASV do seryjnego ASZ?Panowie piszcie na temat
Widziałem podobne porównanie dla Ibizy w jakiejś gazecie, ale tam był silnik PD 100KM zaczipsowany i porównany do ASZ i wypadł znacznie lepiej tzn. taniej, szybciej, elastyczniej.Leon FR 2.0TDI 170KM
Komentarz
-
-
W tym teście Ibizy dzięki temu że 100KM miała 5 biegów miała lepszą elastyczność... nie testowali vmax, ale pewnie ten ASZ miał większy vmax. W sumie to chyba ten vmax nie jest taki istotny, bo autostrad u nas jak na lekarstwo...Pamietajcie, ze jeszcze jest roznica w skrzyniach biegow!
Kurde, jakoś ostatnio wszystkie tematy schądzą na kiepską jakość polskich dróg :szeroki_usmiechLeon FR 2.0TDI 170KM
Komentarz
-
-
juz o tym rozmawialismy, szkoda tylko, że nie sprawdziliśmy... natomiast sądząc z moich wyścigów z Ukim jak miałem seryjne auto, to nie wróżę Octavii duzych szans... z Ukim 145 konną Fabią lżejszą przecież od Octavii szedłem równo do 120... dopiero później odjeżdżał...Zamieszczone przez MiKruSDokladnie - chodzilo mi o AWX.
Chipowana 110-ka zjada seryjna 130-ke bez wiekszych problemow.
pomijając juz fakt, że jak na razie Yarek seryjna Fabią RS zjada wszystkie chipowane VP z którymi staje :zlosnik:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
tak, ale to ta sama WAGA, która działała na moją niekorzyść w wyścigach z Ukim :wink:Zamieszczone przez Nexus6ale jak sam zauważyłeś - różnią się WAGĄ !!Zamieszczone przez MisiekWAWpomijając juz fakt, że jak na razie Yarek seryjna Fabią RS zjada wszystkie chipowane VP z którymi staje :zlosnik:
także IMO wynik pojedynku seryjnego ASZta z chipowaną 110tką nie jest wcale przesądzony... Grzesio (pojawiał sie na pierwszych spotach) ma seryjnego ASZta w kombi ale:
- nie ma czasu
- nie wiem do jakiego stopnia ogarnia auto
- nikt nie wie ile toto ma mocy bo nigdy nie było na hamowni ani nawet gtecha nie widziało :zlosnik:
gdyby mi się udało go namówic na znalezienie w końcu czasu na spota i podprowadzić kluczyki może coś by się wyjaśniło... o ile pół stada nie pozdychało jeszcze :wink:
aaaaa... i jeszcze dobrze by było, żeby wyjął ponton z bagażnika :roflTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
to sie jeszcze sprawdzi :wink:Zamieszczone przez MisiekWAWpomijając juz fakt, że jak na razie Yarek seryjna Fabią RS zjada wszystkie chipowane VP z którymi staje :zlosnik:bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
Perfect service by DobryGrzesWawa
Komentarz
-
-
mam krótkie pytanie w celach rozjaśniających: który silnik AHF czy ASV jest "lepszy" do chipsowania? bo juz się pogubiłem.... ja mam ASV, co mi to daje ? z góry dzięki :roll:aczkolwiek...
NajtFukinPatrol North-West
Techno-destroyed by dobrygrzeswawa
WhitePride :smokedevil
6,92 s do setki by DGW
Komentarz
-
-
ASV jest nowsza konstrukcja. Wtryski w ASV sa niby troszke wydajniejsze. Oprogramowanie w nim bedzie tez nowsze. Po za tym nie rozni sie chyba niczym.Zamieszczone przez bernardomam krótkie pytanie w celach rozjaśniających: który silnik AHF czy ASV jest "lepszy" do chipsowania? bo juz się pogubiłem.... ja mam ASV, co mi to daje ? z góry dzięki :roll:
Jednak jak sie okazuje po paru przykladach, to jakos AHFy wiecej uzyskuja po standardowym programie."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Dzięki bardzo za informację, która jest w zasadzie potwierdzeniem wykresów z hamowni mojej rakiety, auto seryjnie już było słabsze (zwłaszcza moment), ale sądzę, że już ku dobremu auto się ma po pierwszej wizycie w MT, oby tak dalej. Pod koniec miesiąca będzie ciąg dalszy przygód w MT z wykresem włącznie. Pozdrawiam. I do zobaczenia (mam nadzieję!) na spocie.Zamieszczone przez Purchawa....Jednak jak sie okazuje po paru przykladach, to jakos AHFy wiecej uzyskuja po standardowym programie.aczkolwiek...
NajtFukinPatrol North-West
Techno-destroyed by dobrygrzeswawa
WhitePride :smokedevil
6,92 s do setki by DGW
Komentarz
-
-
na poprzednim programie do jakis 100 - 120 było podobnie, później odjeżdżałem... teraz nie sprawdzaliśmy... jeszcze :zlosnik:Zamieszczone przez wasylno koledzy Fabia RS nawet seryjna to niezły strzał 8) podejrzewam że misiekWAW miałby duże problemy z czarną Fabką. :wink:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
to musicie szybko sprawdzić i rozruszać trochę tę Fabinę, bo qrna cała się zakurzyła od stania nieruchomo na parkingu przez kilka tygodniZamieszczone przez MisiekWAWna poprzednim programie do jakis 100 - 120 było podobnie, później odjeżdżałem... teraz nie sprawdzaliśmy... jeszcze :zlosnik:
:wink:
Pozdr,
BP
PS jak wyjazd ??była mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
Ja dostalem od RSki dwa razy baty, przede wszystkim z powodu calkowitego braku trakcji.Zamieszczone przez wasylno koledzy Fabia RS nawet seryjna to niezły strzał 8) podejrzewam że misiekWAW miałby duże problemy z czarną Fabką. :wink:
Opony sie koncza i max moment jest za nisko.
To co stracilem na starcie to juz tak zostawalo."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
moze jakby auto bylo tylko do wyscigow, to tak. ale jak do jazdy na codzien to odradzam... elastycznosc i zuzycie paliwa to tez wazne sprawy. mi w czasie wyjazdu na kapciach 195/65 R15 auto spaliło o ok. 7-10 % mniej, niz na 205/50 R17. i to mimo max. obciązenia. inna sprawa, ze przy starcie słaba trakcja ;/Zamieszczone przez SamiecCzy nie czas pomyslec o wiekszych szerszych kolach ? :roll:
Pozdrawiam,
Bartekbyła mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
Czas to jest na wieksze kola, lepsze zawieszenie, mocniejsze hamulce i pewnie jeszcze pare innych rzeczy...Zamieszczone przez SamiecCzy nie czas pomyslec o wiekszych szerszych kolach ? :roll:Zamieszczone przez Purchawaprzede wszystkim z powodu calkowitego braku trakcji.
Tylko kurde jakos nie czas na fundusze na wszystko to potrzebne.
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
pewnie nie raz jeszcze będzie okazjaZamieszczone przez BaPitto musicie szybko sprawdzić i rozruszać trochę tę Fabinę, bo qrna cała się zakurzyła od stania nieruchomo na parkingu przez kilka tygodniZamieszczone przez MisiekWAWna poprzednim programie do jakis 100 - 120 było podobnie, później odjeżdżałem... teraz nie sprawdzaliśmy... jeszcze :zlosnik:
:wink:
w porządku 8)Zamieszczone przez BaPitPS jak wyjazd ??
[ Dodano: Pon Lip 11, 2005 14:42 ]
nie obraź się ale coś brzydkiego mi sie cisnie na usta... bo pier... bzdury jak mało który :roll: nie wierze, że opony miały na to taki wpływ, chyba, że te 17tki to jakiś super duper kartofel firmy walec i spółka... moje auto na obecnych 17tkach 215 pali mniej więcej tyle co seria, jeśli nie mniej... a SAMA zmiana kół z 205/55/16 na 215/45/17 nie przyniosła wymiernej zmiany zuzycia paliwa... tyle w samochodzie pozmieniałeś przed tym wyjazdem, że w życiu nie dojdziesz co spowodowało taką zmiane zużycia... podpowiem Ci - nie w oponach jej szukaj... qrna Felicja 1.3 przy zmianie ze 165 na 185 nie paliła więcej a Ty mi tu takie herezje prawisz...Zamieszczone przez BaPitmoze jakby auto bylo tylko do wyscigow, to tak. ale jak do jazdy na codzien to odradzam... elastycznosc i zuzycie paliwa to tez wazne sprawy. mi w czasie wyjazdu na kapciach 195/65 R15 auto spaliło o ok. 7-10 % mniej, niz na 205/50 R17. i to mimo max. obciązenia. inna sprawa, ze przy starcie słaba trakcja ;/Zamieszczone przez SamiecCzy nie czas pomyslec o wiekszych szerszych kolach ? :roll:
Pozdrawiam,
Bartek
ad:
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Ale Kolego Sympatyczny,Zamieszczone przez MisiekWAWnie obraź się ale coś brzydkiego mi sie cisnie na usta... bo pier... bzdury jak mało który :roll: nie wierze, że opony miały na to taki wpływ, chyba, że te 17tki to jakiś super duper kartofel firmy walec i spółka... moje auto na obecnych 17tkach 215 pali mniej więcej tyle co seria, jeśli nie mniej... a SAMA zmiana kół z 205/55/16 na 215/45/17 nie przyniosła wymiernej zmiany zuzycia paliwa... tyle w samochodzie pozmieniałeś przed tym wyjazdem, że w życiu nie dojdziesz co spowodowało taką zmiane zużycia... podpowiem Ci - nie w oponach jej szukaj... qrna Felicja 1.3 przy zmianie ze 165 na 185 nie paliła więcej a Ty mi tu takie herezje prawisz...
ad:
Nigdzie nie napisałem, że tak duża różnica wynika ze zmiany 205 na 195. tylko ze zmiany 205 R17 na 205 R15. Wczoraj wrzuciłem znów 17ki nie zmieniając kompletnie nic w aucie, więc zobaczymy, czy różnica będzie taka, czy mniejsza. Natomiast to, że będzie, wynika nie z mojego pitolenia, ale ze zwykłych praw fizyki... Co do kartofli, to po P6000, które kiedyś miałem stwierdziłem, że nigdy więcej na kartoflach jeździć nie będę. no i nie jeżdżę, więc nie tu przyczyna...
Pozdr!
BPbyła mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
Komentarz